5. november 2010

Mitt aller første innlegg!

Testing testing... 1 2 3.... Er det ikke det det heter når man skal teste om teknologien virker?
Dette er da mitt første innlegg på min blogg, hurra hurra! Etter å ha sniklest interiørblogger over lengre tid, har jeg blitt overinspirert og bestemt meg for å gi litt tilbake til bloggverdnen ved å dele litt selv også! Kanskje kan jeg være til inspirasjon for andre selv...

Nå må jeg jo innrømme at mine kreative evner ikke kan måles mot de fleste andre på dette feltet, dessverre... Som realist og utdannet miljøgeolog så er interiørinteressen kun en hobby, da det dessverre skorter på kreative evner. Visjonene kan være mange, men hvordan å få satt ideer ut i live er ikke alltid like lett...! Er derfor avhenig av å stjele inspirasjon av andre. Kanskje er det fler som meg der ute?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!