23. februar 2011

Hybelkanin

Det blir litt lite blogging for tiden...Det er mye annet å drive med! I helga var vi hjemme på kongsvinger og feiret mamma, som både har hatt morsdag og som hadde bursdag i går :) Hipp hurra! Samme helg gjorde jeg en kraftig investering! Nå har jeg eget speilreflekskamera OG et zoomobjektiv! Halleluja! Fikk tatt noen bilder på søndagen, da var det sol...Men så har det vært møkkavær siden mandag :( Ikke noe moro med nytt kamera når naturen allerede er innstilt i "svart-hvitt"...

Mitt nye kamera!

Så...the big news...! Vi skal bli foreldre!
Vel og merke til en kanin ;)
Vi vet ikke en gang hvilken enda...! Så på noen hjerteknusere i går, kaninunger...Men det er fryktelig vanskelig å skulle velge 1 av de...! I tillegg skal jeg i dag ta en telefon til Dyrebeskyttelsen Oslo og Akershus. Skal høre om de har noen relativt unge dvergkaniner som trenger omplassering. Kan ikke ha belgisk kjempe for å si det sånn! Føler at jeg i hvertfall bør undersøke hva de har før vi tar noen avgjørelse... :)

Bildet er hentet fra google.

Tilslutt så er jo ski-vm snart i gang, og jeg har levert "tippekupong" her på jobben...Så nå får de jammen fordele medaljene riktig, så jeg kan vinne masse vin! Uansett: HEIA NORGE!!

Bildet er funnet via google.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!