24. februar 2011

Kameraveske for kvinner

Nå som jeg har fått speilreflekskamera og ekstra objektiv, så må man jo begynne å tenke på at man skal ha det med seg også...Heldigvis, og noe av grunnen for valget av 4/3 kamera, så er Olympusen veldig lett i forhold til andre :) Også teleobjektivet er relativt lett. Er jo ikke vits i å ha et kamera som blir liggende hjemme!

Jeg ble slått av hvor lite pene kameravesker i fotobutikkene er...De lyser jo turist! Så jeg tenkte at noen MÅ vel ha laget noe for oss damer?? Og etter litt googling fant jeg flere som har flotte vesker som ser ut som vanlige fine vesker! Denne bloggen ledet meg til de ulike: http://blog.veralana.com/2010/01/05/need-a-cute-camera-bag/.

Mitt valg har fant på en av de minste fra Jill-e, og jeg har fått beskjed av sambo at jeg kan bestille den og han betale, for jeg har nemlig snart bursdag!! Jippi! (og ja, de sender til Norge)

Small Bone Camera / Carry Bag
Blir ikke denne lekker på weekend-turer og ferieturer??
Kanskje sikrere mot tyveri også? Mindre turistpreg!


Plass til kamera, objektiv og kanskje en blits. Samt litt annet småtteri vi damer drasser på :)

Dette er den miste størrelsen, og kommer også i svart, rød og lys gul (*elsk* men lite praktisk), og det finnes også større modeller med mere plass... Her får jeg for eksempel ikke med en tripod...Men det får gå! Og så skal jeg kjøpe en av de stygge kjedelige kamera ryggsekkene til skogsturer, fjellturer osv ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!