3. mars 2011

Jeg gleder meg til...

å spise meg gjennom kurv etter kurv med jorbær på jakt etter den PERFEKTE jordbær! Den som har en symmetri utenom det vanlige og en himmelsk herlig smak, sånn bare norske jordbær kan smake!! Gjerne på verandaen i sola, med et kaldt glass hvitvin....mmm...*drømme*

Perfekt jorbær!


Så hvorfor snakker jeg om dette i dag, mens verden fortsatt er svart-hvitt, og jorbærplantene ikke en gang er påtenkt...? Jo fordi Moseplassen har ny konkurranse, hvor vi kan vise fram det vi gleder oss til til sommeren :) Der er det mange flotte bidrag allerede, og det å se på alle de vakre hagene, terrassene og sommergledene bloggerne presenterer gir jo sommerfølelse i seg selv! Ta en titt selv! (Klikk her)

6 kommentarer:

  1. mimre-mimre
    Det var en sommerglede jeg deler med deg!

    Hyggelig at du tok utfordringen :)

    SvarSlett
  2. Liker utfordringene dine :)
    Selv om jeg ikke har like mye å bidra med som mange andre, så slenger jeg meg da med med det jeg har, hihi!

    SvarSlett
  3. Syns eg kjenner smaken!!
    Nydeleg glede :-)

    SvarSlett
  4. Den smaken skal jaggu bli deilig å kjenne på tunga igjen - selv om mine ikke akkurat er symmetriske :-)
    Herlig drøm, nå fikk du meg til å drømme om det samme....
    Klem

    SvarSlett
  5. Gleder meg allerede - synes jeg kjenner lukt og smak av jordbær allerede.

    SvarSlett
  6. Åhhh søte deilige jordbær. som ikke nødvendigvis er symmetrisk =) Alle smaker jo like godt!
    Lykke til!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!