16. mars 2011

Velkommen inn i stua vår

Det begynner å merkes at dagene blir lengre! Vi har sola inn helt til den går ned, og i går skjedde ikke det før etter seks en gang :) Fantastisk! Da fikk jeg endelig tatt noen bilder av stua vår også, det er vel på tide å få ut den delen av leiligheten også. Jeg syns kanskje fargene er litt mørke, men jeg må ta hensyn til at det bor en mann i huset også ;) Spisebordet og benkene har jeg aller nådigst fått tillatelse til å selge, for så å bygge nytt...ja du leste riktig, jeg skal BYGGE nytt... Har noen enormt gode inspirasjonskilder og noen egne kreative ideer... Så til påske (eller før) blir det ny "spisestue"! Det kommer selvsagt som eget innlegg :)

Endelig har jeg fått ordnet bloggen slik at jeg har plass til store bilder også :)


Pallebordet er fortsatt en favoritt! Og det blanke fatet fra Marokko gir en herlig kontrast til det røffe treet :)

I påvente av et svært fargesterkt (!) bilde henger det nå litt pynt på veggen...


Spisebordet og benkene...Det er dette som skal byttes ut om ikke lenge! Gleder meg!

Kos!

Fruktfatet fra Marokko, i herlige friske farger! Liker det bedre og bedre :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!