9. mars 2011

Linseoppbevaring

Jeg kom over et flott tips his bloggen Idyll her en dag, en idé jeg har sett meg nødt til å kopiere, fordi den er så genial :) Tipest var angående å oppbevare kontaktlinser på badet, noe som for oss med dagslinser definitivt er et tema. Hun hadde brukt to dymomerkede lysestaker, noe jeg syns var veldig smart! Selv har jeg noen sukkersøte melaninkopper stående, så jeg tenkte at de kanskje kunne fylle rollen som linsekopper i badreromshylla :) En rosa og en blå er også til hjelp for oss svaksynte, haha :)



1 kommentar:

  1. Heisann og takk for hilsen hos meg!!
    ting tar tid....men nå fikk jeg tatt meg en tur innom deg :o)
    Smart oppbevaring av linsene.....
    En flott blogg du har og mye fint!!
    Kjekt å se bilder fra kjøkkenet ditt også :o)
    Du spurte hvor jeg holder til....og det er i vest så våren er nok kommet litt lenger her hos oss.
    Ønsker deg en fin ny uke....og takk for titten :o)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!