7. desember 2010

17 dager igjen

og jeg har flere bilder å dele med dere! Har tatt endel som ligger på "lager" til de gangene hvor jeg ikke har tid til å holde på så mye hjemme som jeg skulle ønske...Sambo kom hjem i går kveld, så seg rundt og påpekte at han ikke kunne se hverken noe nytt eller noe forandring ;) Så det har blitt en liten pause nå, er vel på tide å konsentrere seg om julegaver og andre forberedelser...

Selv om det blir tidlig mørkt nå så kan det by på spennende lys! Knipset disse bildene med mobilen mens jeg stresset fra kontoret til trening i går ettermiddag. Synes lyset var så fint og med alle måkene mot himmelen ble det ganske stilig. Måtte også knipse de stakars endene som ligger på isen og holder varmen...Håper de har det varmere enn det ser ut som...

Lekkert lys i Oslo!

Det ser kaldt ut for endene i Akerselva...


Helgens julemarked resulterte i innkjøp av en ny lykt som jeg falt pladask for! Husker ikke hva butikken het, men den var indiskinspirert og hadde mye fint til gode priser!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!