2. desember 2010

22 dager igjen

...til julaften! Jippi jippi!
Føler at jeg går litt i barndommen i juletiden, teller faktisk ned fortsatt :)
Det ble litt av en shoppingrunde på IKEA i går, hurra! Endelig kommer det bilder på soverommet, og bildelist over tv'n. Må bare få tid til å sette det opp. Bilder kommer selvsagt! Merker at det er vanskelig å få tatt bilder til bloggen for tiden...Liker de best i dagslys...Men man-fred er jeg på kontoret før solen går opp og drar hjem etter den har gått ned... Men kanskje jeg får tatt noen i helga.

På kontoret er årets nisseleker i gang, alle som er påmeldte er secret santa for en kollega. Og alle har en secret santa. Min nisse er kjempesnill i år!! (Noe jeg fortjener etter å ha blitt sterkt traumatisert i fjor, mer om det en annen gang). Se hva jeg har fått i løpet av de to første nissedagene! Må vedkjenne at det også fulgte med en liten sjokolade til hobbysettet i dag, men av en eller annen grunn kunne ikke den bli med på bildet ;)

Snille nissen min som gir meg gaver!



Kjøpte adventsstjerne hos Clas Ohlson her en dag, den er helt nydelig!
Fra C.Os hjemmeside
I mørket hjemme. Herlig størrelse!

Nydelig mønster i papiret!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!