17. desember 2010

Om 7 dager...

ramler straks hovmesteren over tigerhodet...i år igjen! Og som jeg gleder meg til å senke skuldrene og innta julefreden den kvelden :)

Mens vi venter vil jeg gjerne dele min adventsstake...4 enkle plommelilla lys på en enkel lysestake... Spent på om timingen tillater 1 uke til, det første nærmer seg slutten, og jeg innser at timing av adventsstake ikke er for pyser...


Engelen våker over ventetiden...




Enkle tall på snor...


En annen ting man benytter ventetiden til er å pakke inn årets nøye utvalgte julegaver...Min variant er enkelt gråpapir med stempel, hjemmelaget til/fra lapp og granbar til pynt. Innser nå at den må byttes til frisk bar julaften, og forstår at heller ikke dekorasjon av julegaver er for pyser! Men fornøyd er jeg!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!