16. august 2011

Bilder fra Sharm-el-sheikh 2006

Første gang jeg besøkte Afrika var da jeg reiste til Egypt i februar 2006. Badebyen Sharm-el-sheikh var målet, rett og slett på grunn av behovet for litt varme!  Det var en artig opplevelse, og et brått møte med nord-Afrika og den arabiske verden. Den gangen syntes jeg det var slitsomt og bråkete, jeg ville nok hatt en annen oppfatnning nå. Synes derimot fortsatt at Sharm-el-sheikh ikke er et særlig spennende sted å være, og neste tur til Egypt legges trolig til et annet sted. Turens høydepunkt var snorkling i Rødehavet, DET vil jeg gjøre igjen!!! Det jeg ikke vil gjøre igjen er å spise crappy mat og ha nær-døden-opplevelse ved doskåla... Usj! Lærte dengang å alltid ta med kulltabletter på ferie!

Bilderas:

Flyplassen

Utsikt til Rødehavet fra hotellet.


Flott dekor på buss setene.

Sentrum by night


På vei ut til snorkling i Rødehavet




   Video fra snorklingen - minne for livet





På tur ut i ørkenen på 4-hjuling.




Morro vannsport på Terrazzina Beach!

Der ute på bananbåten befinner jeg meg :)


Synd dette var før speilreflekskameraets tid! Får vel ta en tur nedover igjen snart - komme oss til disse trekantede formasjonene det snakkes så mye om!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!