26. august 2011

Høststemning

Det ble høststemning i heimen i går! Etter en dårlig timet løpetur, der det begynte å regne like etter jeg kom ut, og sluttet i det jeg gjennomvåt nærmet meg hjemme, var det deilig å få på fleecejakka etter dusjen for å varme opp en småfrossen kropp :) Med en stor kopp nypete og nyeste KK og Sweet Pauls magasin i sofakroken, et tent lys og søvninge kaniner senket freden seg :) Deilig!!



Ja, også bestilte vi oss tur til Kreta da ;) Årets siste ferieuke skal nytes i varmere strøk, og "valget" falt på Kreta, dvs det valget ble tatt for oss, da vi ville ha den billigste turen til hellas som mulig. I utgangspunktet liker jeg ikke å reise til klisje-stedene, et mini-skandinavia i syden, noe Kreta helt sikkert er... Men får prøve å oppleve hva øya har å by på med leiebil og håpe at ingen prøver å selge meg gårsdagens VG! Det er ikke derfor jeg er der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!