9. januar 2011

1001 natt!

Mens vi venter på disse berømte lysere tider så bestiller man seg gjerne også en ferietur til sydligere strøk...! Så nå gleder jeg meg masse(!!) til ferie fra 8.-15. februar, og turen går til Marrakech i Marokko! Jepp, jeg tar med meg min arabiske samboer og reiser til 1001 natt og litt til!! Det er nesten vanskelig å forestille seg hvilken utrolig opplevelse som er i vente! Og vi som vurderte kanariøyene...hah! nei, gi meg ekte(?) autentisk arabisk-afrikansk byliv! Og av interiør, så har vi hittil planer om å komme hjem med en Marrokansk skinnpuff! Tidene får vise hva mer man kommer hjem med ;)

Sikler nå på disse bildene:
(fra VG netts reiseguide)

Kanskje en sånn blir med hjem?










1 kommentar:

  1. Ååååå heldige du!!!! Tenk å få reise til sol, sommer og herlige kulturopplevelser nå midt på svarte vinteren (drømme drømme ;0)). Ønsker meg både sånne runde skinnpuffer og ikke minst marokkanske lykter så jeg burde nok også ta en tur hi-hi ;o) Gleder meg ti å se hva du tar med hjem i kofferten. Ha en flott mandag! Klem fra meg

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!