3. januar 2011

Godt nytt år!

Ja da var julen og nyttår vel overstått :) Bloggingen tok en liten pause, jeg var opptatt med å nyte juleferien med samboer, familie og venner! Julaften forløp som vanlig med deilig julemiddag, artig åpning av pakker, og julekos hjemme hos mine foreldre på Kongsvinger. Dessverre ønsker ikke de at det legges ut bilder derfra, så julebildene må jeg nesten holde for meg selv, i hvertfall de som er tatt innendørs ;)

Nyttår ble feiret med gode venner hjemme hos oss i Oslo. 7 stk på plass til en lang 3 retters middag og nok av godt drikke! Såpass mye godt drikke at 1.nyttårsdag ikke var noe å skryte av fra min side ;) Er vel sånn det skal være i de bekymringsløse 20-årene!

Mens verten sto for det meste av matforberedelsene besto vertinnens oppgaver blant annet av å dekke bordet! Noe jeg er veeeeldig gla i å gjøre! Tror jeg lager et eget innlegg om det.

Godt nytt år til alle som er innom bloggen min!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!