18. januar 2011

Sofa-anger

Huff, jeg vet at hverken jeg eller sambo syns at sofaer fra Ikea er de peneste....Er ikke uenige i det altså...Derfor kjøpte vi fra Møbelringen... Men hadde jag hatt Karlstad sofa nå kunne jeg fått "ny" sofa for et par tusen ved å skifte trekk...! Den mørke grå var fin i fjor høst, men nå er jeg allerede lei og ønsker meg lysere farger...hmmmf...Men sambo liker det mørkt (av en eller annen grunn, mannfolk altså!)...Mest av alt har jeg lyst til å selge sofaene og kjøpe nye, fra Ikea ;) Men tror ikke økonomien tillatter det før evt et hyggelig skatteoppgjør :)


Slike sofaer har vi nå (bilde fra forhandler)
Hjemme virker de mye mørkere...Nesten svarte!

En slik (2+3) hadde vært perfekt nå!! Kanskje med
bein i stål eller sølv, hvis mulig...
*drømme*
*sikle*

Og et slikt trekk til høsten...Herlig lyst grått!

Og i min sambos verste mareritt ser den slik ut!
Upraktisk, utvilsomt...Men lekkert!


1 kommentar:

  1. Skjønner hva du mener;) Mannfolka skal Alltid ha det mørkt..Hehe..Du får prøve å omvende han litt og litt hehe;) Takk for koselig kommentar! Klemmer Susanne

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!