24. januar 2011

Influensaen

har inntatt heimen...dvs meg...og sambo kom ramlende hjem fra jobb nå, svimmel og dårlig stakar...Så da er vi to syklinger...Orker ikke så mye mer enn å se på tv, med unntak av når jeg har inntatt en kopp med mirakel-coctail fra apotek i utlandet ;) Da blir det bedre en stund, og jeg må nesten minne meg selv på at jeg fortsatt er dårlig! (skummelt, hehe). Da har jeg jo fått knipset noen bilder og sånn også innimellom sofaliggingen :)

KK, kupledd og mirakeldrikk i flørtekoppen :)
Standardposisjon de siste dagene...


Lørdagen skulle jeg ut å handle, feber eller ei, MÅTTE ha friske blomster!! Endte med en tur på plantasjen og en liten Ikea-tur, som resulterte i vakre rosa tulipaner, hvite tulipaner i potte, perleblomster og påskeliljer :) Herlig å se de første vårløkene!!!

Perleblomster og påskeliljer!

Avispapirpotte :)

Mine herlige rosa tulipaner!


Da får jeg finne sofaen igjen kanskje...

Avslutter med dette bildet fra gårsdagens solnedgang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!