3. januar 2011

Blåfrost

Moseplassen arrangerer konkurransen Frøken Frost 2011, hvor man kan presentere et bilde som har med frost å gjøre... Etter å ha tenkt litt kom jeg på et av bildene jeg knipset i romjula, som jeg virkelig liker godt! En fantastisk vinterdag i -20 kalde, ut på fotosafari! Himmelen var så utrolig blå, akkurat som på bildet, og de nedsnødde greinene på treet står så fint i kontrast til den knallblå himmelen! Hvilken nydelig vinterdag!

Jeg kaller bildet Blåfrost og kaster meg med i konkurransen :)





4 kommentarer:

  1. Nydelig! Virkelig herlig å se trærne kledd på denne måten, også mot blå himmel da :D
    Kjempehyggelig at du er med på konkurranse!

    SvarSlett
  2. Nydelig.
    Lykke til.
    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk, så hyggelig med kommentarer!

    SvarSlett
  4. Jeg elsker når træene er sånn. Og akkurat i disse dager er det virkelig sånn her også, og jeg håper det varer leeenge:) Lykke til i konkurransen:) Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!