11. januar 2011

Soverom

Endelig fikk jeg tatt noen bilder av soverommet! Litt tilfeldig går det i svart og hvitt nå. Det hele startet med bildene på veggen, og den svarte veggen bak senga, og så ballet det bare på seg :) Det er også svært behagelig med et enkelt og ryddig soverom! Tror det er viktig for en god nattesøvn!

Bilder på veggen laget av en stoffbit og 3 ikearammer! Kurvstolen kjøpte jeg på finn.no for en liten 100-lapp.

Salongbordet ble kastet inn hit da jeg laget pallebord. Fint med noe under vinduet! Lykt som gir vakkert lys til hyggelige kvelder!
Ikea-boksen inneholder det meste av mine hobby-greier! Mang en skatt oppi der ja :)

Bokstaver fra Ellos og lampen fra Skeidar har jeg hatt lenge.

På denne årstiden står det en kurv framme med ullsokker! De fleste er strikket av mormor, slik som disse stilige hvite jeg fikk til jul i år! Bamsen fikk nytt hjem hos oss før jul!

Mormorsokker!

Teddy, som jeg ikke klarte å gå ifra på Home and Cottage...

Stor lykt med plass til stor kubbelys!

Veggen bak senga er svart. Inngang til walk-in-closet til høyre. Herlig islandsk langhåret saueskinn, kjøpt i Tallinn.

Scrabblekunst! Laget av utprintede scrabble tiles limt på papir og satt i ramme :)

2 kommentarer:

  1. Oooh, en lykta var LEKKER, ikke sett maken jeg!

    SvarSlett
  2. Takk! Er så fornøyd med den! Er nesten som å fyre opp i peisen der inne :) Tror jeg fant den på Skeidar en stund før jul :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!