3. januar 2011

Nyttårsbordet 2010

Som nevnt ble nyttårsfaten og overgangen til 2011 feiret sammen med 5 gode venner i leiligheten vår! Mest fordi vi faktisk har plass til alle 7 rundt bordet...Og fordi at jeg da får gjøre det jeg liker aller best, å pynte til fest!

Jeg grublet lenge på fargevalg, men hvit duk måtte vi selvsagt ha! Og sølv passer godt både til hvitt og til nyttårsfest! Lei av å ikke finne hvite duker uten mønster? Tips: kjøp hvitt glatt laken! Jeg kjøpte satinlaken i str 150x260 i hvitt, det ble også billigere enn de flotte dukene! Litt tynnere stoff, men det tror jeg ikke noen merket så mye til... Men jeg merket at det tok litt tid å stryke, hehe. Deretter fant jeg aqua-fargede løpere hos Nille, samt at jeg kjøpte det meste av pynten der også, mye for pengene! Aquafargen passet perfekt til vårt gråbrune servise, og til midtdekorasjonen. Noen pastellrosa blomster og hjemmelaget nyttårsmeny satte kronen på verket.

Fikk mange hyggelige tilbakemeldinger fra gjestene. Nesten så vi burde spist et annet sted og latt dekorasjonen være i fred ;)

Resultatet:












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar!