31. januar 2011

De kjære små ting...

Petunia har en flott blogg med mandagstema, og denne gangen er temaet "småting" eller "små ting"... :)
Det er lov å være kreativ, og jeg vil gjerne få vise fram tavlen jeg har i gangen, som minner oss om noe viktig både når vi drar ut og når vi kommer hjem :) Et flott sitat om å huske å ta vare på de virkelige verdiene i livet...Nettopp de SMÅ tingene...som en dag viser seg å ha vært de største... ♥
Tavlen har jeg laget selv, av en ramme og tavlemaling, vasen til rosen er en eplemostflaske vi har tatt vare på, grønnfargen er så fin! Og sinkhuset lyser ofte opp i mørket i gangen :) Tapetet Woods bringer naturen rett inn!






En viktig påminner om å huske de små tingene i livet :)



Ekstra hyggelig avskjed eller velkomst 

Kritt i herlige pastellfarger!


5 kommentarer:

  1. Ja, det er de små tingene i livet som betyr noe til syvende og sist! Kjekt at du vil være med på Mandagstema og jeg liker godt din løsning av temaet!!!

    SvarSlett
  2. dejligt valg du har her.. :-)

    SvarSlett
  3. Jeg liker også din forståelse av små ting.

    SvarSlett
  4. Flott bidrag med kloke ord!!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!