20. januar 2011

Vasketorsdag

Hos oss, som så mange andre, så har vi (ganske) fast vaskedag, nemlig torsdag. Torsdag er perfekt, for da er det fint til helga og jeg kan late meg også fredag kveld :) Men det skal jo innrømmes at vi forrige torsdag ble veldig fort enige om at det ikke så så ille ut, og at vi kunne hoppe over en uke, hihi!

Men på'n igjen! Under kjøkkenvasken ble jeg inspirert, både til å gi oppvaskkosten et sted å bo, og til å knipse noen bilder for å vise fram av gjenbruken mitt og alle de fine gule fargene, hihi, da blir vasking mere moro!

Gult gjør meg glad! 

Orden i vaskesakene er viktig


Brukt hermetikkboks har fått tavlefolie!
Og kosten har fått et varig hjem :)

Rakk akkurat å vaske over det viktigste før sola gikk ned.
Ble belønnet med denne solnedgangen :)

1 kommentar:

  1. Stilig og ikke minst praktisk med oppvaskkosten i en "pimpa" hermetikkboks :) Selv har jeg kosten i et lavt norgesglass som jeg har knytt litt blondebånd rundt :)
    Vakkert bilde av solnedgangen :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar!